BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2010

Pleased to meet you..


Pleased to meet you..

Κλέβοντας τον τίτλο από 2 τραγούδια ένα των Rolling Stones και ένα των James σας υποδέχομαι στο μουσικό μου σπίτι.. Από μικρή μπορώ να συνδέσω κάθε σημαντική στιγμή της ζωής μου με ένα τραγούδι, ένα συγκρότημα, ένα μουσικό ρεύμα που πέρα από νότες παρέσερνε και εμένα μέσα από συναισθηματικά ανεβοκατεβάσματα και ταξίδια.
Για μένα μουσική σημαίνει κίνηση, πάθος, συναίσθημα, ζωή.. Αν το σκεφτεί κανείς μέσα από τη μουσική μπορεί κανείς να κάνει την πιο φτηνή ψυχανάλυση της ζωής του. Μόνη προϋπόθεση? Να αφήσεις τις νότες να σου πουν την ιστορία τους. Πάντα υπάρχει μια μουσική ιστορία που γράφτηκε για εσένα.

Για αρχή λοιπόν επιλέγω το
Pleased to meet you των James ομώνυμο με το album που κυκλοφόρησαν το 2001 και φιλοξενεί πέρα από το ίδιο και κάποια από τα πιο γνωστά και αγαπημένα τραγούδια των James όπως το Getting away with it και το Senorita. Το συγκεκριμένο κομμάτι με τον underground ήχο του και τον πολύ δυνατό του στίχο αποτελεί την αποκάλυψη κάποιου για τον εαυτό του, την έκθεση της πραγματικής του πλευράς προς τα έξω η οποία είναι γεμμάτη από φόβους και ανασφάλειες και ταυτόχρονα αποτελεί πρόσκληση για να γνωρίσει κανείς τον πραγματικό του εαυτό και να τον βγάλει προς τα έξω. Στα πλαίσια μιας γνωριμίας μια τέτοιου είδους αποκάλυψη αποτελεί περισσότερο ρίσκο παρά οτιδήποτε άλλο αφού είναι πολύ πιο εύκολο να σε απορίψει κάποιος όταν σε νιώθει ρευστό και ανασφαλή παρά όταν σε νιώθει συμπαγή και ανεξάρτητο.

Στίχοι-->

Scared to be alone Φοβάμαι να μήνω μόνος
Frightened of the dark Με τρομάζει το σκοτάδι
Everything's too much Τα πάντα είναι παραπάνω από όσο αντέχει
For a boy out of touch with his Ένα αγόρι που δεν είναι σε επαφή με

feelings τα συναισθήματα του

I must be to blame Εμένα πρέπει να κατηγορήσουν
I must be at fault Εγώ πρέπει να φταίω
I believe I'm never good enough Πιστεύω πως δεν είμαι αρκετά καλός
To shine a light that lingers Για να εκπέμψω ένα φως που θα αντέξει

I have witnessed starbursts in your coal Έχω δει εκρήξεις αστεριών μέσα στα
black eyes μάυρα σαν κάρβουνο μάτια σου
I am what I try to deny Είμαι ότι προσπαθώ να αρνηθώ
I have seen the serpent coiling set Έχω δει το ερπετό να κουλουριάζεται
to strike έτοιμο να επιτεθεί
And love is the usual disguise Και η αγάπη αποτελεί τη συνιθισμένη του

μεταμφίεση
Pleased to meet you Χαίρω πολύ
Where you from Από που είσαι
And what's your name? Πως σε λένε?

Never came alive Ποτέ δεν ένιωσα ζωντανός
Never cut the cord Ποτέ δεν έκοψα τη χορδή
Nothing is too much for a boy out of Τίποτα δεν είναι παραπάνω από όσο αντέχει
touch ένα αγόρι που δεν είναι σε επαφή με τα
With his feelings συναισθήματα του

Worshipping the moonshine Λατρέυοντας τη λάμψη του φεγγαριού
Skinning up the grapevine Σκίζοντας το αμπέλι
I don't have a plan where I'm going Δεν έχω σχέδιο για το που πάω
I just follow my fingers Απλά ακολουθώ τα δάχτυλα μου

I will be the burning man Θα μαι αυτός που καιόμενος θα
To grace these times δοξάσει αυτή την εποχή
I am what I try to deny Είμαι αυτό που προσπαθώ να αρνηθώ
I reflect the same eyes looking Αντικατοπτρίζω τα ίδια μάτια που
back at me με κοιτάνε πίσω
And love is the only reply Και η αγάπη αποτελεί τη μόνη απάντηση

Pleased to meet you Χαίρω πολύ
Where you from Από που είσαι
And what's your name?
Πως σε λένε?

We're more than enough Είμαστε παραπάνω ικανοί από ότι χρειάζεται
Dead Ringers Νεκροί δακτυλιοτές

Pleased to meet you Χαίρω πολύ
Where you from Από που είσαι
And what's your name? Πως σε λένε?

Δεν είναι τυχαίο πως στη Θεσσαλονίκη πέρσι το καλοκαίρι αντί για μια έγιναν 3 συναυλίες των
James.
Pleased to meet you λοιπόν . . . .



4 νότες:

ekabitis είπε...

Πάρα πολύ ωραίο το τραγούδι, αλλά σαν ...παλιός προτιμώ αυτό των stones!
Καλή σου μέρα.

Lilith είπε...

Pleased to meet you too, Mariel! :)
Ωραίο το τραγούδι με το οποίο μας καλωσορίζεις όπως και το "Getting away with it".
Χαίρομαι που το blog σου έχει σαν λόγο ύπαρξης τη μουσική!
I'll see you around. ;)

Καλώς σε βρίσκω!

Mariel είπε...

@ ekabitis

Και των Stones είναι φοβερό κομμάτι δε λέω!! Απλά αυτό ταιριάζει πιο πολύ σε μένα και γενικά έχω αδυναμία στους James:-) Καλό μας βράδυ!

Mariel είπε...

@ lilith

Είναι φοβερό! Το ψευδώνυμο σου είναι το ψευδώνυμο που χρησιμοποιώ γενικά σε όλα τα forum κλπ!!! Έχω τρέλα με τη μουσική.. έτσι προέκυψε και αυτό το blog είπα να τη διοχετεύσω κάπου!

Καλώς όρισες..

Θα σου έρθω βόλτα!