BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010



" Τα ουράνια τα μεταξωτά, τα χιλιοπλουμισμένα θα ήθελα κάτω από τα δυό σου πόδια να τα απλώσω॥Πάτα ελαφρά γιατί πατάς επάνω στα όνειρα μου"

Γειτς

8 νότες:

musicbug είπε...

Apo ta pio agapimena mou kommatia twn Placebo, pou dystyxws den einai toso gnwsto, alla ayto den einai kai aparaitita kako mias kai to kanei poly idietero.

Mariel είπε...

@ musicbug

ta kalitera kommatia de ginontai gnwsta panta giati den einai emporika..! xairomai pou s'aresei

Fili kalhmeras!

Leviathan είπε...

oraio kommati!!! :) tin kalispera mou!! :)

Lilith είπε...

Υπέροχο και το κομμάτι αλλά και οι στίχοι του Yeats!
Αυτοί που τους απλώνουμε τα όνειρά μας για να περπατήσουν πάνω, θα έπρεπε να έχουν τουλάχιστον την ευγένεια να πατάνε ελαφρά. :)

Καλησπέρα Mariel!

Ερατώ είπε...

Πολύ όμορφο κομμάτι!
Δεν το είχα ξανακούσει, πραγματικά θαυμάσιο!

Mariel είπε...

@ Leviathan

Χαίρομαι που σ'άρεσε! Καλωσόρισες!

Mariel είπε...

@ Lilith

Την έχουν όμως Lilith μου αυτή την ευγένεια? Πολύ συχνά απλώνουμε μεταξωτά και τα πατάνε με τις μπότες απτις λάσπες! Anyway.. θα δείξει! Την καλημέρα μου~!

Mariel είπε...

@ Ερατώ

Έχω μια τάση να ξεθάβω και να ανακαλύπτω τραγούδια που δεν παίζονται έξω Ερατώ μου χαίρομαι πολύ που σ'άρεσε!!

Φιλί μεσημεριανό!