BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010


Μπορεί να με πείτε τρελή αλλά σκεφτόμουνα χτες το πόσο μου έχει λείψει το κρύο Όχι δεν έχω έντονες μαζοχιστικές τάσεις απλά είναι τόσα τα όμορφα πράγματα που το συνοδεύουν που αν το σκεφτεί κανείς σου δίνει κίνητρα να το επιθυμείς!
Πρώτα από όλα μόλις ανάψουν τα καλοριφέρ ανάβει και το τζάκι και αυτό σημαίνει βράδια με κρασάκι, σουβλάκια στα κάρβουνα, ταινίες και επιτραπέζι.α αλλά και πρωινούς καφέδες που προσπαθείς να ξεχωρίσεις τι σε γεμίζει περισσότερο, η μυρωδιά του αχνιστού καφέ σου η το άρωμα που δίνει το ξύλο καθώς τριβελίζεται στις φλόγες Μετά είναι τα ρούχα, τα απαλά κασμίρ που αγκαλιάζουνε το σώμα σου τις μέρες και τα εξαντρίκ δερμάτινα και παλτό που κρύβουνε τα αέρινα ντυσίματα της νύχτας Και αυτές οι νύχτες που αφήνεις το χώρο τριγύρω σου να ναι κρύος και χουρχουλιάζεις μέσα σε ένα ζεστό πάπλωμα που σ'αγκαλιάζει όπως ο πιο τρυφερός σου εραστής, σκεφτείτε το λιγάκι! Για χιόνι δε μιλάω καν, για εκείνα τα πρωινά δηλαδή που ξυπνώ αξημέρωτο να πάω για ιππασία και οι οπλές του αλόγου πατάνε μαλακά το χιονισμένο χώμα καθώς πέρονυν ταχύτητα και καταλήγουν να τρέχουν ξέφρενα μέσα σε σουρεαλιστικά τοπία που θυμίζουν πίνακες κάποιου αφηρημένου ζωγράφου που αγαπά τις αποχρώσεις του λευκού
Είναι λοιπόν να μη μου λείπει ο χειμώνας?

7 νότες:

Σταλαγματιά είπε...

Εμένα το μόνο πράγμα που μου λείπει από τον χειμώνα ειναι ο ζεστός καφές σε συνοικιακό καφέ, να κοιτάζεις έξω τον αέρα να φυσά κι εσύ να κρατάς στα χέρια σου το μαύρο ζεστό υγρό !!

Καλώς σε βρίσκω !

Mariel είπε...

Καλωσόρισες Σταλαγματιά μου! Καλά μας χειμερινά καφεδάκια λοιπόν!!

Ερατώ είπε...

Α! Δεν είναι κι άσχημα!
Αν και προτιμώ το καλοκαίρι, κι εγώ αυτές τις μέρες νιώθω μια νοσταλγία για τις χειμωνιάτικες καταστάσεις!
Ε, πια και με αυτή τη ζέστη δεν θα το αντέχαμε άλλο!
Καλό Φθινόπωρο λοιπόν!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Εμένα μου αρέσουνε οι νύχτες που κουκουλώνουμε και τρίβω τα παγωμένα πόδια μου( μια ζωή ) στον άνδρα μου για να ζεσταθώ.

Lilith είπε...

Εμένα δεν χρειάζεται να με πείσεις! :)
Λατρεύω τον Χειμώνα και μου έχει λείψει πολύ.
Η περιγραφή σου είναι πανέμορφη!
Σχεδόν μύρισα τα ξύλα από το τζάκι και άκουσα το τρίξιμό τους καθώς έπινα την πρώτη γουλιά από τον μυρωδάτο καφέ μου. :)

musicbug είπε...

Ki egw eimai fan tou kryou kai tou xeimwna, kai oles aytes oi omorfes eikones pou perigrafeis me kanoun na to thelw poly grigora!!! Ela n'arxizoun ta synnefa kai oi vroxes
:-) Poly oreo to blog sou!

Mariel είπε...

@ Ερατώ

Μην νομίζεις Ερατώ μου σε 2 μήνες θα αναπολούμε πάλι τη ζέστη και τη θάλασσα..Έτσι δε πάει όμως?

Φιλί καλωσορίσματος

@Αχτιδα

Αχτιδάκι μου την καλύτερη δουλειά κάνεις! Ο σύζηγος είναι η καλύτερη σόμπα..!

@Lilith

Και εκεί που πήγαμε να χαρούμε Lilith μου να σου έφτιαξε πάλι ο καιρός! Υπομονή..!

@ musicbug

Καλωσόρισες!! Μμμμ προσέθεσε σε όλο το σκηνικό και ώρες με καλή παρέα και μουσική και νομίζω πως γίνεται το τέλειο!